Kétségtelen, hogy webáruház-tulajdonosként az ügyfélszolgálat az egyik legnagyobb teher (akár kicsi, akár nagy webshopról beszélünk).
És minél nagyobbra nő a biznisz, annál több erőforrást visz el a support biztosítása.
Ez egy egyszerű adottság, amivel mindenkinek meg kell küzdenie…
Vagy mégsem?!
Mit szólnál ahhoz, ha lenne egy saját virtuális munkatársad, aki segít az ügyfélszolgálat tehermentesítésében?
Valaki, aki pontosan azt csinálja amit kérsz tőle.
Valaki, aki a bejövő megkeresések akár 80%-át meg tudja oldani?
Valaki, aki nem megy szabadságra, nem betegszik le és még pihenésre sincs szüksége.
Most pontosan ezt kínáljuk Neked.
Mi az AI Boostnál Mesterséges Intelligencia alapú chatbotokat építünk.
A Mesterséges Intelligencia megjelenésével végre okos, már-már teljesen emberi chatbotokat tudunk készíteni, melyek a szabad szavas üzenetekre is releváns választ tudnak adni.
Az általunk készített chatbotoknak Mesterséges Intelligencia segít dekódolni, feldolgozni és megérteni az érdeklődők igényeit.
Gondolj bele, hogy mi mindenben tud Neked segíteni egy ilyen chatbot.
Éjjel-nappal elérhető, azonnal válaszol, sosem esik ki a munkából, akár több nyelven is beszél.
Nemrég csak az igazán nagy multik kiváltsága volt az, hogy ilyen technológiát használhassanak…
Ma viszont már KKV mércével is elérhető közelségbe került az, hogy a szálláshelyednek saját chatbotja legyen!
Mutatjuk hogyan…
Ügyfélszolgálata minden webáruháznak van.
Ez egy kritikus pont az ügyfélélmény során, és a legtöbb vállalkozásnál nem kis teher van a supportos munkatársakon.
Egy AI chatbot viszont itt is be tud segíteni.
Az általunk épített botok értelmezni tudják a beérkező emaileket, amire akár pillanatok alatt meg is tudják írni a választ (természetesen a céged iránymutatásai alapján).
Az egyszerűbb kérdéseket akár chaten, akár emailben is meg tudják válaszolni, de arra is van lehetőség, hogy „csak” az ügyfélszolgálat keze alá dolgozzanak.
Sőt, komolyabb funkcionalitást is bele tudunk programozni.
Például módosítani kell egy rendelés státuszát? Ez sem probléma!
Az ügyfél kérdést akar feltenni a rendelés státuszáról? Sima ügy!
Eddigi tapasztalataink alapján az ügyfélszolgálati terhek ~80%-át le tudja venni egy jól felépített AI bot.
Készítettünk egy egyszerű, minta virtuális munkatársat, amit itt ki is tudsz próbálni.
Mivel ez csupán egy demó, így tudásban és funkcionalitásban is erősen limitált, de arra jó, hogy megtapasztald mit tud egy ilyen chatbot.
A saját virtuális munkatársad természetesen saját személyiséggel, egyedi tudástárral és kibővített funkcionalitással fog rendelkezni.
Ez a minta bot például a beszélgetés elején megkérdezi, hogy rendeléssel kapcsolatos kérdésed van, vagy általánosságban a webshop érdekel inkább.
Ezen túl felismeri, ha valaki jó véleményt ír neki és felajánlja, hogy adjon egy publikus értékelést az illető.
És ami nagyon fontos…
Itt most egy chatbotot tudsz kipróbálni, de az ügyfélszolgálati munkatárs emailekkel is működik!
Magyarul be tudjuk kötni az ügyfélszolgálati email cím mögé, így az oda érkező leveleket azonnal feldolgozza.
Értelmezi az ügyfél levelét, kikeresi a tudástárból a megfelelő választ, majd megírja a válasz emailt.
Akár azonnal el is tudja küldeni a választ, de azt is kérheted, hogy csak vázlatként hozza létre (így a supportos kolléga át tudja majd olvasni kiküldés előtt).
Szia, én Balogh Dávid vagyok, az AI Boost és a BOOM Marketing alapítója.
Online marketingesként azonnal fejest ugrottam az AI világába, hiszen egyértelművé vált számomra, hogy ez a jövő.
Már önmagában a ChatGPT megjelenése is egy olyan mértékű ugrás lesz a történelemkönyvekben, mint anno az ipari forradalom vagy az internet elterjedése.
És akkor még csak a ChatGPT-ről beszélünk, az azóta megjelent – több ezer – szoftver még szóba sem került.
2024-ben viszont KKV erőforrásokkal mérve is elérhető közelségbe került az, hogy egy cégnek saját AI alapú chatbotjai legyenek.
Legyen az belső folyamatok optimalizálása, lead generálás, adatelemzés, ügyfélszolgálati munkák, stb… itt tényleg csak a képzelet szab határt.
Mi az AI Boostnál abban segítünk, hogy vállalkozásod versenyelőnyhöz jusson.
Az első lépés az alábbi űrlap kitöltése, ami alapján felmérjük, hogy tudunk-e vajon Neked is segíteni.
Ha úgy látjuk, hogy jó eséllyel tudunk segíteni, akkor következő lépésként lehetőséged lesz időpontot foglalni egy fél órás online konzultációra.
A megbeszéltek alapján azonosítjuk azokat a pontokat, ahol tudunk segíteni és felvázoljuk, hogy hogyan nézne ki ez a gyakorlatban.
Ha megvannak a pontos specifikációk, akkor belevágunk a kivitelezésbe. Egy átlagos chatbot megépítése 1-4 hét.
A használat során folyamatosan adatokat gyűjtünk, melyekből még tovább tudjuk optimalizálni a chatbotot és még több funkcionalitással látjuk el.
Ezt a csomagot válaszd ha fontos számodra, hogy több nyelven is beszéljen a bot.
Ezt a csomagot válaszd, ha egyedi integrációkat is szeretnél a chatbotba.
Ezt a csomagot válaszd, ha az AI chatbotodat webes felületen fogod használni.
Kérjük töltsd ki az alábbi űrlapot, hogy fel tudjuk venni Veled a kapcsolatot és át tudjuk beszélni a nyitott kérdéseket.
Remek kérdés! Alapvetően a chatbotot (azaz a szoftvert) értékesítjük, amihez egy fejlesztési szolgáltatást biztosítunk. Ez ugyanis nem egy egyszerű, fél óra alatt összeállítható AI, hanem ténylegesen a cégedre szabott chatbot, aminek felépítésével rengeteg munka van.
Így lényegében egy olyan szoftverre fizetsz elő, amit kifejezetten a Te céged számára fejlesztünk le.
A havidíj a következőket tartalmazza:
A jelenlegi folyamataink elsősorban olyan KKV vállalkozások számára lehetnek tökéletesek, akik már felismerték az AI eszközök fontosságát, de még nem tudják, hogy pontosan hogyan tudnák azokat alkalmazni.
Ez is egy remek kérdés! Olyan vállalkozásokkal sajnos nem tudunk dolgozni, akik nem hajlandóak foglalkozni a projekttel.
Mivel az általunk épített AI chatbotok kifejezetten a vállalkozásodra vannak szabva, így mindenképpen szükségünk lesz azokra az infókra, melyet be tudunk nekik tanítani.
Ha nem vagy biztos benne, hogy jó páros lehetünk-e, akkor bátran vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk a döntésben!
Az űrlap kitöltése után igyekszünk felmérni, hogy vajon tudunk-e Nektek segíteni. Ha igen, akkor lehetőséged lesz időpontot foglalni egy fél órás online konzultációra, ahol felmérjük a pontos igényeket és átfutjuk a nyitott kérdéseket.
Ezek alapján közösen elkészítjük a specifikációk alapján a pontos árajánlatot és megküldjük Neked emailben.
Mivel az AI chatbotok folyamatos karbantartást és fejlesztési igényelnek, így havidíjas csomagjaink közül fogsz tudni választani. Az árainkat megtalálod kicsivel feljebb.
A havidíjak már minden szükséges szoftver díját tartalmazzák, más felmerülő költséggel pedig már nem kell számolnod.
Igen. Mivel ez egy elképesztően új – és rendkívül gyorsan változó terület – így garantáljuk, hogy csakis akkor kell fizetned, ha meg tudjuk építeni az AI chatbotot a megbeszélt specifikációk szerint.
© NADU Kft. – Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | Süti szabályzat