Esettanulmányok

AI megoldások a gyakorlatban

Ismerd meg valós példákon keresztül, hogyan segítettünk különböző vállalkozásoknak AI-megoldásokkal gyorsabbá, hatékonyabbá és költségtakarékosabbá tenni a működésüket. Láthatod, milyen konkrét folyamatokat optimalizáltunk, és hogyan értünk el kézzelfogható eredményeket rövid idő alatt.

RenovaShop

A RenovaShop egyedi AI-alapú chatbot és árajánlatkérési automatizáció bevezetésével növelte ügyfélszolgálati hatékonyságát, csökkentette a válaszadási időt és támogatta az értékesítést, ezzel jelentős időmegtakarítást és magasabb ügyfél-elégedettséget ért el.

Vegabox Online Kft.

Ez az esettanulmány bemutatja, hogyan segített egy AI-alapú rendeléskezelő asszisztens a Vegabox Online Kft.-nek hatékonyabbá, gyorsabbá és skálázhatóbbá tenni a rendelésfeldolgozást. Megmutatjuk, hogyan sikerült időt és erőforrást megtakarítani a mindennapi működésben.

TomKings x Pawesome Assistant AI Chatbot

A TomKings a Pawsome Assistant AI Chatbot bevezetésével megszüntette a hajnali ügyfélszolgálati kényszert, 0–24 órás elérhetőséget teremtett, és kilenc hónap alatt több mint 1700 leadet generált, amelyekből közvetlen értékesítések születtek.

TomKings (AI Sales Call)

A TomKings egyedülálló AI-alapú Sales Call Összegző Asszisztens bevezetésével automatizálta az értékesítési hívások feldolgozását, amivel rövidebb válaszidőt, nagyobb lefedettséget és gyorsabb visszajelzést ért el — ezáltal időt takarított meg és javította az értékesítői teljesítményt.

PLCszerviz Kft.

A PLCszerviz Kft. által bevezetett AI-alapú rendeléskezelő és jótállási jegy kiállító asszisztens automatizálta a rendelés- és dokumentum-folyamatokat, így csökkenthetővé vált az adminisztratív terhelés, növekedett a feldolgozási sebesség és mérséklődött a hibák előfordulása.

United Industrial Co., Ltd

A United Industrial Co., Ltd számára kifejlesztett beszerzés-előrejelző AI asszisztens bevezetésével pontosabb készletszinteket, automatizált újraosztályozást és hatékonyabb beszerzési döntéseket értek el – ezáltal jelentősen csökkent a túl- és alulkészletezés kockázata, miközben nőtt az operatív hatékonyság.

H1 Komm Kft.

Ez az esettanulmány bemutatja, hogyan támogatta a Lead generáló AI asszisztens a H1 Komm Kft.-t abban, hogy automatizálja az ügyfélszerzést, növelje a leadek számát és hatékonyabbá tegye az értékesítési folyamatokat. Megmutatjuk, hogyan vált az AI-alapú megoldás a manuális hideghívások helyett egy skálázható, folyamatosan működő leadgenerálási rendszerré, amely jelentős idő- és erőforrás-megtakarítást eredményezett.